Reklamacje

REKLAMACJE 

  1. Wszystkie produkty dostępne w sklepie FOREHAND.pl są fabrycznie nowe i wolne od wad. Obsługa sklepu dokłada najwyższych starań aby do Kupującego dotarł produkt pełnowartościowy wolny od wad i uszkodzeń. 
  2. Wszystkie produkty wysyłane przez nasz sklep, w trakcie przygotowania do wysyłki są sprawdzane przez obsługe sklepu pod względem zgodności z zamówieniem i stanem produktu (czy jest kompletny, czy nie ma uszkodzeń itp.). 
  3. Jeżeli po otrzymaniu towaru Kupujący wykryje w nim wady techniczne lub uszkodzenia mechaniczne (zewnętrzne) powstałe podczas dostawy, ma prawo odesłać przesyłkę. W tym celu Zamawiający powinien niezwłocznie skontaktować się ze sklepem i poinformować o zaistniałym fakcie celem uzgodnienia sposobu załatwienia reklamacji.  
  4. Klient powinien odesłać towar na własny koszt na adres firmy: 

    W&W RACKET SPORTS S.C. ŚW. ROCHA 53 42-200 CZĘSTOCHOWA
  5. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon fiskalny lub fakturę zakupu oraz wypełniony formularz reklamacyjny. Formularz reklamacyjny - POBIERZ
  6. Koszt przesyłki zostanie zwrócony klientowi niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Koszt przesyłki zwracany jest do wysokości równowartości pocztowej przesyłki ekonomicznej.
  7. Reklamacje towarów, w których ujawniła się wady w czasie użytkowania, rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru od Klienta. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany e-mailem lub telefonicznie.